Pelastuskoiraleiri

Kesto 3 vrk
Paikkakunta Lappeenranta
Ilmoittautumisaika 14.5.2021 6.50 - 31.5.2021 9.00

Pelastuskoirien ja koiraohjaajien yhteistoiminnan kehittäminen

Kurssi soveltuu pelastuskoiraharrastajille.
Leirille ovat tervetulleita kaikki Sapekon lähialueiden speklin alaisten yhdistysten koirakot eli ESEK, K9 Itä, HPKH, KPK, KoE, KEK, MSPEKO ja tietysti Sapeko.

Leirille voivat osallistua kaiken tasoiset koirakot aloittelijoista hälykoirakoihin. Osallistujat jaetaan pienryhmiin, joissa viikonloppu treenaillaan. Erillisiä kouluttajia ei ole, vaan ryhmät muodostetaan eritasoisista harrastajista.

Viikonlopun aikana on tarkoitus oppia ja opettaa toisiamme. Kurssilaiset ilmoittautuvat Taipalsaaren harjoitusalueella 18.6.2021 klo 16.00. Opastus on järjestetty Suur-Saimaan, Rantatien risteyksestä. Varustuksena on sään mukainen suojavaatetus.

MPK tekee tarvittavia muutoksia koulutusten aikatauluihin valtioneuvoston ja viranomaisten suositusten mukaisesti. Ajantasainen tieto tilanteesta löytyy MPK:n uutisista: www.mpk.fi/ajankohtaista. MPK:n piirit ilmoittavat osallistujille mahdollisista muutoksista sähköpostilla. Varmistathan, että sähköpostiosoite on oikein MPK-kortilla.
MPK gör nödvändiga förändringar i utbildningstidtabellerna i enlighet med rekommendationer från statsrådet och myndigheterna. Uppdaterad information om situationen (på finska) hittas i MPK:s nyheter:

-Ilmoittautuminen
-maastontiedustelu
-majoittuminen
-toiminta maasto-olosuhteissa

Osallistumismaksu sisältää ateriat, majoituksen ja tapaturmavakuutuksen.

Taipalsaari
Rantatie 150, Taipalsaari. Taipalsaaren harjoitusalue.
49400 Lappeenranta

Kurssinjohtaja Marja Reponen 040 558 5990