Reserviläisen kuntotestit (Lihaskuntotesti / Cooper / UKK) Padasjoki

Kesto 2 h
Paikkakunta Padasjoki
Ilmoittautumisaika 1.9.2021 19.54 - 18.9.2021 14.00

Tarkoitus on testata osallistuvien reserviläisten kunto lihaskuntotestillä ja Cooper-testillä (yli 45 vuotiaat suorittavat UKK-kävelytestin).
Kurssin jälkeen opiskelija tuntee varomääräykset ja on kyennyt toteuttamaan kuntotestit määräysten mukaan ja turvallisesti sekä tietää oman kuntotasonsa.
Kuntotestauksen lähtökohtana on, että testeihin osallistuvat vain terveet tai lääkäriltä luvan saaneet reserviläiset.

Soveltuu terveille reserviläisille, jotka haluavat testauttaa fyysisen kuntonsa. Ikäraja kurssille on 18 vuotta.

Kurssilla tehdään lihaskuntotestit sekä kestävyyskuntotestit ulkotiloissa. Varustus ulkoliikuntaan sopiva.
Testipaikka Ahjolan urheilukenttä Padasjoella.
Erillistä osallistumisvahvistusta ei tule sähköpostilla. Tarvittaessa yhteys kurssinjohtajaan.

Johdetun alkulämmittelyn jälkeen tehdään lihaskuntotestit.
Tauon jälkeen kestävyyskuntotestit (UKK / Coper-testi)

Padasjoki Ahjolan urheilukenttä
Koulukuja 5