TALVI HUOVI22 Ajolupa (B) PAIKP henkilöstö

Kesto 1,0 vrk
Paikkakunta Säkylä
Ilmoittautumisaika 12.10.2021 12.33 - 27.1.2022 12.00

Kurssin suorittamisen jälkeen osallistuja on oikeutettu ajamaan puolustusvoimien B-ajoneuvoluokan ajoneuvoja seuraavat 5 vuotta.
Osallistuja tuntee turvallisen ajoneuvon käytön ja hallitsee sen. Hän tietää myös miten toimitaan eri tilanteissa kun ajoneuvoa varataan, palautetaan tai on vahinkotilanne.

Kurssi on suunnattu ensisijaisesti Lounais-Suomen maanpuolustuspiirin sitoutuneille huollossa ja kouluttajana toimiville henkilöille.

Ennen kurssin alkua suoritetaan PVMoodlessa teoriaosuus.
Kurssille osallistujan on kurssille saapumisen yhteydessä todistettava henkilöllisyytensä.
Yleisiä ohjeita osallistujille löydät seuraavan linkin takaa:

MPK:n piirit ilmoittavat osallistujille mahdollisista muutoksista sähköpostilla. Varmistathan, että sähköpostiosoite on oikein MPK-kortilla.

Kurssilaiset saavat kirjautumislinkin ja ohjeet teoriakokeen tekemiseen vähintään viikkoa ennen kurssin alkua.
Kurssin teoriaosa ja tähän liittyvä koe suoritetaan PVMoodlessa ennen lähijaksolle tuloa.
Vain hyväksytysti suoritettu tentti antaa mahdollisuuden lähijaksolle osallistumiseen.
Ota mukaasi hyväksytty suoritus tentistä (todistus) ja voimassaoleva siviiliajokortti.
Kurssilaisille lähetetään tarkempi lähijakson aikataulu kurssille hyväksymisen jälkeen. Kurssilaisia ei varusteta lähijakson ajaksi puolustusvoimien suojavaatetukseen.

Kurssi on osallitujille maksuton

Porin Prikaati