NASTA Leijona; Johda NASTA 2 (KURSSI ON MUUTETTU ETÄKOULUTUKSEKSI)

Ajankohta 5.2.2022 - 6.2.2022
Ilmoittautumisaika 15.11.2021 8.00 - 24.1.2022 16.00

Kurssin tarkoituksena on valmentaa harjoituksen organisaatio toteuttamaan ja johtamaan NASTA-harjoitus yhteisten käytäntöjen ja tavoitteiden mukaisesti.
Kurssin jälkeen osallistuja muistaa johtamisen perusteita sekä johtamiseen ja viestintään liittyviä haasteita. Kurssilainen on motivoitunut kehittymään johtajana. Osallistuja ymmärtää, miten toteuttaa ja johtaa NASTA-harjoituksessa vastuullaan olevat tehtävät, sekä muistaa oman johtajuuden merkityksen harjoituksen onnistumisessa. Kurssilainen soveltaa oppimaansa tulevassa harjoituksessa.

Kurssi soveltuu kaikille NASTA Leijona 2022-harjoituksen johtamistehtäviin nimetyille henkilöille: harjoituksen johto, toimistojen päälliköt sekä toimistojen ja huollon vastaavat, kurssinjohtajat ja varajohtajat.
Lauantaina suoritettavan toimintaympäristö/maastontiedustelun vuoksi, lauantaina voivat osallistua myös muut harjoitukseen nimetyt toimistojen henkilöt, kuten kuljettajat, ensiapu- ja toimistohenkilöt.

NASTA-harjoitukset ovat valtakunnallisia naisille kohdennettuja valmiusharjoituksia, jotka järjestetään vapaaehtoisten naisten voimin. Harjoituksen organisaatio kouluttautuu ennen varsinaista harjoitusviikonloppua JohdaNASTA I-II -kursseilla.
Kurssille hyväksytyille lähetetään kurssikirje tarkennetuin aikatauluin ja ajo-ohjein noin kaksi viikkoa ennen kurssia. Kurssi on osallistujille maksuton, kurssiin sisältyy koulutus, muonitus, majoitus ja vakuutus kurssipaikalla. Kurssia ei varusteta suojavaatetuksella.

Leijona 2022 -harjoituksen valmistelutilanne, maastontiedustelu, toimiminen kurssinjohtajana, muodossa liikkuminen sekä johtajan asema ja tilannejohtaminen.

Teams -etäkoulutus

Kurssinjohtaja
Milla Koskela
milla.koskela@gmail.com

Kurssin varajohtaja
Taija Koskinen

Kouluttajat:
Kaarina Suhonen, Taina Hämäläinen, Taija Koskinen ja Seppo Oksa.

Kurssia hallinnoi
Koulutussihteeri