Itsepuolustuskurssi naisille ja nuorille

Ajankohta 9.10.2022
Paikkakunta Parolannummi
Ilmoittautumisaika 6.11.2021 13.38 - 29.9.2022 23.00

Kurssin tavoitteena on antaa valmiudet itsensä/toisen/omaisuuden puolustamiseen uhkaavassa tilanteessa.
Kurssin jälkeen osallistujat tuntevat omat kykynsä ja heikkoutensa itsepuolustustilanteissa ja osaavat puolustaa itseään yleisimpiä uhkia vastaan. Lisäksi kurssilaiset osaavat tunnistaa yleisimpiä uhkan merkkejä/vaarallisia paikkoja ja välttää niitä.

Kurssi soveltuu kaikille yli 16 vuotta täyttäneille Suomen kansalaisille. Alle 18 vuotiailta edellytetään huoltajan suostumusta.

Kurssille osallistuakseen ei tarvitse tietää mitään ennakkoon. Ei tarvitse olla urheilija, mutta hyvästä peruskunnosta on hyötyä.
Kurssille on pukeuduttava/otettava mukaan vaatteet, joissa on helppo liikkua ja joiden likaantuminen/hajoaminen ei haittaa.
Kurssille on syytä ottaa mukaan sisäliikuntakengät.

Kurssin aluksi käydään läpi yleisimpiä itsepuolustustilanteita ja niiden lopputuloksia. Teoriaosuuden jälkeen siirrytään opettelemaan käytännössä kyseisten tilanteiden välttämistä ja niistä selviytymiseen auttavia tekniikoita. Kurssin käytännön osuus on noin 80% koko kurssin sisällöstä.

15,00 EUR
Osallistumismaksu sisältää koulutuksen, ruokailun ja vakuutuksen kurssin aikana.

Ilmoittautumisen voi peruuttaa 21 vuorokautta ennen kurssin alkua oman MPK-kortin kautta tai ilmoittamalla perumisesta piiriin, joka koulutuksen järjestää. Tämän jälkeen kurssille osallistumista ei voi peruuttaa ilman pätevää syytä, ja kurssimaksu on maksettava. Päteväksi syyksi perumiseen katsotaan esimerkiksi sairastuminen tai loukkaantuminen.

Panssariprikaati
Parolannummentie 298