SANDELS-jotos, toimitsijat

Ajankohta 13.5.2022 - 15.5.2022
Ilmoittautumisaika 18.1.2022 15.30 - 29.4.2022 23.59

Kurssin tavoitteena on järjestää laadukas Sandels-jotos.

Asiasta kiinnostuneille reserviläisille ja muille riittävän taitotason omaaville 18 vuotta täyttäneille henkilöille.
Tälle kurssille ilmoittautuu jotoksen johto-, huolto- ja rastihenkilöstö.

Kurssilaisen on pystyttävä olemaan ulkona kaikissa keliolosuhteissa ja siedettävä kylmää sekä väsymystä. Ampumarasteilla on osattava toimia turvallisesti ampuma-aseiden kanssa.

MPK tekee tarvittavia muutoksia koulutusten aikatauluihin valtioneuvoston ja viranomaisten suositusten mukaisesti. Ajantasainen tieto tilanteesta löytyy MPK:n uutisista: www.mpk.fi/ajankohtaista. MPK:n piirit ilmoittavat osallistujille mahdollisista muutoksista sähköpostilla. Varmistathan, että sähköpostiosoite on oikein MPK-kortilla.

Koulutus toteutetaan järjestämällä tehtävärasteja kilpailuun, jossa kilpaillaan partiokokoonpanossa. Tehtävät tulevat sisältämään sotilastaitoja ja ammuntaa. Tarjolla on myös muita tukitehtäviä.
Tarkempi tieto sisällöstä tehtäviin ilmoittautuneille.

Kurssi on osallistujalle maksuton.

Iisalmi

Jotosjohtaja: Jari Styrman, 0442963622, jari.styrman@live.com