Talvimarssi

Kesto
Paikkakunta Upiniemi
Ilmoittautumisaika 7.11.2021 17.30 - 28.1.2022 9.00

Haluatko testata marssitaitojasi talvimaisemissa, tai harjaannuttaa marssitaitojasi päivän pituisessa marssissa?
Meripuolustuspiiri järjestää sotilaallisen talvimarssin helmikuun alussa. Marssi on noin 25km pituinen.
Marssin tavoitteena on kehittää sekä testata reserviläisen pitkäkestoista suorituskykyä.

Tule mukaan ylläpitämään marssitaitojasi!

Reserviläiset ja Meripuolustuspiirin sitoutuneet toimijat

Reserviläisenä marssit sotilasvarustuksessa, johon kuuluu maastopuku, varsikengät ja reppu. Tarvittaessa pakettiin kuuluu myös sukset.
Suosittelemme lämpimästi käyttämään omia varusteita, esimerkiksi RES hyväksytyt varusteet tai pitkän kuitin varusteet.

Jos kuulut THL:n määrittämään riskiryhmään, suosittelemme, että et tule lähiopetukseen. Arvioi itse, haluatko osallistua.
Lisätietoja: https://thl.fi/fi/web/infektiotaudit-ja-rokotukset/ajankohtaista/ajan-kohtaista-koronaviruksesta-covid-19/vakavan-koronavirustaudin-riskiryhmat
Älä tule sairaana, tai edes lieväoireisena, harjoitukseen. Älä tule harjoitukseen, jos tiedät olevasi mahdollisesti altistunut koronalle. Muuten vaarannat koko joukon turvallisuuden.
Poisjääminen ei ole maanpuolustusvelvollisuuden tunteen vastaista vaan koko-naismaanpuolustuksen kannalta vastuullinen, järkevä valinta.

Kurssilla

Kontakteja varusmiehiin sekä varusmiehiä kouluttavaan henkilöstöön on vältettävä. Kursseilla huolehditaan tehostetusti käsihygienian toteutumisesta. Erilaisissa tilanteissa pyritään asettautumaan väljästi tilaa hyödyntäen.

Koronapassi

Kursseilla käytetään koronapasseja. Kurssin alussa kurssinjohtaja (vast.) tarkastaa jokaiselta tilaisuuteen tulevalta koronapassin ja henkilöllisyyden. Kurssille saa osallistua vain, jos henkilöllä on voimassa oleva koronapassi ja hänen henkilöllisyytensä on tarkastettu.

MPK tekee tarvittavia muutoksia koulutusten aikatauluihin valtioneuvoston ja viranomaisten suositusten mukaisesti. Ajantasainen tieto tilanteesta löytyy MPK:n uutisista: www.mpk.fi/ajankohtaista. MPK:n piirit ilmoittavat osallistujille mahdollisista muutoksista sähköpostilla. Varmistathan, että sähköpostiosoite on oikein MPK-kortilla.

klo 09.00 Kokoontuminen

klo 17.00 Tilaisuus viimeistään loppuu

Upinniemi
Upinniementie 1160