Tiedustelun jatkokurssi 1

Kesto
Paikkakunta Upinniemi
Ilmoittautumisaika 16.8.2022 20.09 - 8.10.2022 23.59

Koulutuksen jälkeen koulutettava ymmärtää (osaa) miten ryhmän tiedustelutehtävä suoritetaan talviympäristössä. Lisäksi johtajien tulee muistaa (tuntea) tiedusteluryhmän johtamisessa käytettävät käskyt.

Erikseen koulututetut reserviläiset, tiedustelukoulutuksen saaneet reserviläiset. Kurssi on osa meritiedustelun koulutusohjelmaa.

Jos kuulut THL:n määrittämään riskiryhmään, suosittelemme, että et tule lähiopetukseen. Arvioi itse, haluatko osallistua.
Lisätietoja: https://thl.fi/fi/web/infektiotaudit-ja-rokotukset/ajankohtaista/ajan-kohtaista-koronaviruksesta-covid-19/vakavan-koronavirustaudin-riskiryhmat
Älä tule sairaana, tai edes lieväoireisena, harjoitukseen. Älä tule harjoitukseen, jos tiedät olevasi mahdollisesti altistunut koronalle. Muuten vaarannat koko joukon turvallisuuden.
Poisjääminen ei ole maanpuolustusvelvollisuuden tunteen vastaista vaan koko-naismaanpuolustuksen kannalta vastuullinen, järkevä valinta.

Kurssilla

Kontakteja varusmiehiin sekä varusmiehiä kouluttavaan henkilöstöön on vältettävä. Kursseilla huolehditaan tehostetusti käsihygienian toteutumisesta. Erilaisissa tilanteissa pyritään asettautumaan väljästi tilaa hyödyntäen.

Koronapassi

Kursseilla käytetään koronapasseja. Kurssin alussa kurssinjohtaja (vast.) tarkastaa jokaiselta tilaisuuteen tulevalta koronapassin ja henkilöllisyyden. Kurssille saa osallistua vain, jos henkilöllä on voimassa oleva koronapassi ja hänen henkilöllisyytensä on tarkastettu.

MPK tekee tarvittavia muutoksia koulutusten aikatauluihin valtioneuvoston ja viranomaisten suositusten mukaisesti. Ajantasainen tieto tilanteesta löytyy MPK:n uutisista: www.mpk.fi/ajankohtaista. MPK:n piirit ilmoittavat osallistujille mahdollisista muutoksista sähköpostilla. Varmistathan, että sähköpostiosoite on oikein MPK-kortilla.

Kurssi alkaa Perjantaina klo 18.00 kokoontumisella

Kurssi päättyy viimeistään sunnuntaina klo 13.00.

Upinniemi
Upinniementie 1160
02470 Upinniemi

Kurssinjohtaja: Jaakko Marjanen (jaakkomarjanen@hotmail.com)