SPOL kouluttajien kouluttajakurssi

Kesto 3
Paikkakunta Upiniemi
Ilmoittautumisaika 17.11.2021 13.49 - 25.9.2022 23.59

SPOL-kouluttajakurssilla perehdytään erikoisjoukkojen vastaiseen toimintaan saaristossa. Kurssin jälkeen kouluttajat osavaat kouluttaa erikoisjoukkojen vastaisen toiminnan saaristossa. SPOL-kouluttajakurssilla perehdytään yhteistoimintaan koirapartion kanssa. Kurssin jälkeen kouluttajat osaavat yhteistoiminnan koirapartion kanssa.

Kouluttajakoulutukseen ja kouluttajan tehtäviin ohjataan varusmiespalveluksen suorittaneita heidän osaamisensa ja kokemuksensa huomioon ottaen:

-varusmiespalvelus tai naisten vapaaehtoinen asepalvelus,
-johtaja-ja kouluttajakoulutus AUK/RUK:ssa sekä aselajikoulutus-harrastuksissa saatu osaaminen ja kokemus sekä
-ammatti, opinnot ja kokemus

SPOL-kouluttajaksi soveltuu henkilö, joka on
-suorittanut hyväksytysti MPK:n kouluttajakurssin tasolla 2 ja/tai hänelle on myönnetty oikeus toimia kouluttajana Puolustusvoimien harjoituksissa (koodi 932),
-suorittanut hyväksytysti SPOL-koulutuskokonaisuuden(perus-ja jatko-kurssit)tai
-on osoittanut soveltuvuuden kouluttajaksi näytöin piiripäällikön päätöksellä.

MPK tekee tarvittavia muutoksia koulutusten aikatauluihin valtioneuvoston ja viranomaisten suositusten mukaisesti. Ajantasainen tieto tilanteesta löytyy MPK:n uutisista: www.mpk.fi/ajankohtaista. MPK:n piirit ilmoittavat osallistujille mahdollisista muutoksista sähköpostilla. Varmistathan, että sähköpostiosoite on oikein MPK-kortilla.

Tarkentuu myöhemmin.

Upinniemi
Upinniementie 1160
02470 Upiniemi