Ilmatorjunnan kouluttajakurssi

Ajankohta 1.4.2022 - 3.4.2022
Paikkakunta Tikkakoski
Ilmoittautumisaika 18.11.2021 19.07 - 22.3.2022 23.00

1) Koulutuksen jälkeen kurssilainen osaa kouluttaa ITJ:n, ITJKJ:n sekä TASP06:n.
2 ) Ilmatorjunnan tulenjohtokurssin suunnittelu.

Ilmatorjunnan tulenjohtokouluttajille ja kouluttajiksi haluaville.

Kurssilaisille jaetaan maastopuku ja -lakki, poolopaita sekä majoittumisvälineet. Ota mukaasi sisäliikunta- ja peseytymisvälineet sekä riittävä määrä alusvaatteita ja sukkia.
MPK tekee tarvittavia muutoksia koulutusten aikatauluihin valtioneuvoston ja viranomaisten suositusten mukaisesti. Ajantasainen tieto tilanteesta löytyy MPK:n uutisista: https://mpk.fi/ajankohtaista/mpk/ohjeita-osallistujalle
MPK:n piirit ilmoittavat osallistujille mahdollisista muutoksista sähköpostilla. Varmistathan, että sähköpostiosoite on oikein MPK-kortilla.

ITJ, ITJKJ, TASP06, Ilmatorjunnan tulenjohtokurssin suunnittelu, TASP06:n kouluttaminen reserviläisille

Kurssi on ilmainen sisältäen koulutuksen, muonituksen, suojavaatetuksen, vakuutuksen kurssi paikalla ja majoituksen.

Ilmasotakoulu
Viestitie 9