Kouluttajakoulutus: Käyttöhuolto ja itväl kurssin suunnittelu

Ajankohta 1.4.2022 - 3.4.2022
Paikkakunta Tikkakoski
Ilmoittautumisaika 18.11.2021 19.41 - 24.3.2022 18.00

1) Koulutuksen jälkeen kurssilainen osaa kouluttaa LEKO-tekniikkaa viimeisimpien ohjeiden mukaisesti.
2) Käyttöhuolto ja itväl kurssin suunnittelu.

Käyttöhuollon ja ilmataisteluvälineiden kouluttajille sekä lentoteknisen koulutuksen saaneille henkilöille, jotka haluavat toimia MPK:n kouluttajina.

Kurssilaisille jaetaan lentotekninen haalari, - kengät ja -lakki, poolopaita sekä majoittumisvälineet. Ota mukaasi sisäliikunta- ja peseytymisvälineet sekä riittävä määrä alusvaatteita ja sukkia.
MPK tekee tarvittavia muutoksia koulutusten aikatauluihin valtioneuvoston ja viranomaisten suositusten mukaisesti. Ajantasainen tieto tilanteesta löytyy MPK:n uutisista: https://mpk.fi/ajankohtaista/mpk/ohjeita-osallistujalle
MPK:n piirit ilmoittavat osallistujille mahdollisista muutoksista sähköpostilla. Varmistathan, että sähköpostiosoite on oikein MPK-kortilla.

Koulutettavien aiheiden kertaus
Käyttöhuolto ja itväl kurssin suunnittelu

Kurssi on ilmainen sisältäen koulutuksen, muonituksen, suojavaatetuksen, vakuutuksen kurssi paikalla ja majoituksen.

Ilmasotakoulu, Itäranta
3. halli