Kouluttajakoulutus: TSTTK TRA jatkokurssi

Paikkakunta Tikkakoski
Ilmoittautumisaika 20.11.2021 19.40 - 22.7.2022 18.00

1) Suunnitella Taistelutukikohdan rakennetun alueen taistelu kurssi
2) kurssin jälkeen kurssilaiset hallitsevat Taistelutukikohdan rakennetun alueen taistelukurssilla koulutettavien asioiden kouluttamisen

TRA kouluttajille ja kouluttajiksi haluaville

Kurssilaisille jaetaan maastopuku ja -lakki, poolopaita sekä majoittumisvälineet. Ota mukaasi sisäliikunta- ja peseytymisvälineet sekä riittävä määrä alusvaatteita ja sukkia.
MPK tekee tarvittavia muutoksia koulutusten aikatauluihin valtioneuvoston ja viranomaisten suositusten mukaisesti. Ajantasainen tieto tilanteesta löytyy MPK:n uutisista: https://mpk.fi/ajankohtaista/mpk/ohjeita-osallistujalle
MPK:n piirit ilmoittavat osallistujille mahdollisista muutoksista sähköpostilla. Varmistathan, että sähköpostiosoite on oikein MPK-kortilla.

Koulutettavien aiheiden kertaus/opetus
TRA jatkokurssin suunnittelu

Kurssi on ilmainen sisältäen koulutuksen, muonituksen, suojavaatetuksen, vakuutuksen kurssi paikalla ja majoituksen.

Vanha esikuntakomppania
Immolantie 9