Merenkulku, Kilstarin vesillelasku ja siirtoajo

Kesto
Paikkakunta Upiniemi
Ilmoittautumisaika 23.12.2021 12.33 - 23.5.2022 23.59

Heikki-luokan alus M/S Kilstar lasketaan vesille ja suoritetaan aluksen siirtoajo Upinniemen tukikohdasta Helsinkiin.

Kilstarin alushenkilöstö ja merenkulusta kiinnostuneet toimijat

Mikäli sinulla ei ole kulkulupaa Upinniemen varuskuntaan ilmoittautuessasi kurssille, ota yhteyttä kurssinjohtajaan ja koulutuspäällikköön (yhteystiedot alla).

MPK tekee tarvittavia muutoksia koulutusten aikatauluihin valtioneuvoston ja viranomaisten suositusten mukaisesti. Ajantasainen tieto tilanteesta löytyy MPK:n uutisista: www.mpk.fi/ajankohtaista. MPK:n piirit ilmoittavat osallistujille mahdollisista muutoksista sähköpostilla. Varmistathan, että sähköpostiosoite on oikein MPK-kortilla.

Millog päättää erikseen milloin perjantaina vesillelasku tapahtuu. Kokoontuminen kurssinjohtajan erikseen ilmoittamana aikana.

kurssi on maksuton

Upinniemi
Upinniementie 1160
02470 Upiniemi