Tukikohdan taistelijan taidot- taistelu ja ammunnat simulaattoriympäristössä

Ajankohta 14.10.2022 - 16.10.2022
Paikkakunta Tikkakoski
Ilmoittautumisaika 8.12.2021 13.34 - 6.10.2022 23.59

Kurssin jälkeen kurssilainen
- osaa toimia ryhmän ja joukkueen osana TKK -ympäristössä
- tuntee TKK:n rakenteen ja joukot
- tuntee yhteistoiminnan perusteet TKK:ssa.

Ilmasotakoulun kutsumille ja ilmavoimiin sijoitetuille reserviläisille sekä reserviläisille, jotka haluavat oppia käyttämään VKY-laitteistoa.

Kurssi varustetaan Ilmasotakoulun Länsirannalla.
Kurssilaisille jaetaan maastopuku ja -lakki, varsikengät, poolopaita sekä majoittumisvälineet. Ota mukaasi sisäliikunta- ja peseytymisvälineet sekä riittävä määrä alusvaatteita ja sukkia.
MPK tekee tarvittavia muutoksia koulutusten aikatauluihin valtioneuvoston ja viranomaisten suositusten mukaisesti. Ajantasainen tieto tilanteesta löytyy MPK:n uutisista: https://mpk.fi/ajankohtaista/mpk/ohjeita-osallistujalle
MPK:n piirit ilmoittavat osallistujille mahdollisista muutoksista sähköpostilla. Varmistathan, että sähköpostiosoite on oikein MPK-kortilla.

Järjestelmän käytön kertaus ja tehtävien suunnittelu (tavoite joukkueen taso esim. maahanlaskun torjunta).
TSTTKK (K/S) osien resurssien sijoittaminen tehtäväalueelle.

Kurssi on ilmainen sisältäen koulutuksen, muonituksen, suojavaatetuksen, vakuutuksen kurssi paikalla ja majoituksen.

Ilmasotakoulu
Viestitie