Taistelu rakennetulla alueella (TRA) Peruskurssi osa 2/2

Kesto 3 päivää
Paikkakunta Oulu
Ilmoittautumisaika 1.12.2021 14.01 - 1.5.2022 23.59

Kurssin tavoitteena on, että koulutettava

Muistaa (tuntee)
– Partion ja ryhmän kokoonpanon sekä suorituskykyvaatimukset
– Taisteluensiavun perusteet

Ymmärtää (osaa)
– Turvallisen asekäsittelyn ja yksittäisen taistelijan ja partion perustaistelumenetelmät rakennetulla alueella.

Kurssi soveltuu parhaiten sijoittamiskelpoiselle reserviläiselle, mutta peruskursseille voi osallistua myös muut kuin reserviläiset.

Kurssille hyväksyminen edellyttää MPK:n TRA-koulutusohjelman mukaisen TRA Peruskurssin osa 1/2 suorittamisen.

Kurssin suorittamisesta myönnetään kaksi (2) rinnasteista kertausharjoitusvuorokautta.

Koronaa koskien MPK tekee tarvittavia muutoksia koulutusten aikatauluihin valtioneuvoston ja viranomaisten suositusten mukaisesti. Ajantasainen tieto tilanteesta löytyy MPK:n uutisista: Ohjeita osallistujalle. MPK:n piirit ilmoittavat osallistujille mahdollisista muutoksista sähköpostilla. Varmistathan, että sähköpostiosoite on oikein MPK-kortilla.

Kurssi toteutetaan viikonlopun kestävänä sotilaallisia valmiuksia palvelevana kurssina. Kurssi koostuu kahdeksasta moduulista, jotka ovat kestoltaan 1–6,5 tuntia. Moduuli 9 on PVMoodlessa toteutettava verkkokurssi.

Kurssi on osallistujille maksuton.

Ampumaradan Paviljonki
Hiukanreitti 225