Etsintä- ja pelastusharjoitus (SAR Keski-Suomi 22)

Ajankohta 10.6.2022 - 12.6.2022
Kesto 3
Paikkakunta Tikkakoski
Ilmoittautumisaika 2.1.2022 10.57 - 11.6.2022 16.00

Harjoitus toimii Lentopelastusseuran Keski-Suomen -valmiusalueen valmiusalueharjoituksena. Harjoitus syventää VAPEPA:n keskinäisen yhteistoiminnan harjoittelua sekä toimintamahdollisuuksia alueella. Yhteistoimintaharjoituksen järjestäjinä ovat Maanpuolustuskoulutusyhdistys (MPK), Vapaaehtoinen pelastuspalvelu (VAPEPA), pääjärjestäjänä Suomen Lentopelastusseura (SLPS) ja Jyväskylän lentoasema (Finavia ja Fintraffic ANS).

Osallistujilla tulee olla SLPS:n voimassa oleva tehtäväkelpoisuus, tai sen ylläpitämiseen tähtäävä kertauskurssi.
Viranomaisella poliisista, pelastuslaitokselta, ilmailulaitokselta, lennonjohtolaitokselta ja puolustusvoimilta on mahdollisuus tulla seuraamaan harjoitusta, sovitusti.

Tulethan kurssille terveenä! Kurssilla noudatetaan vallitsevia koronarajoituksia.
Huolehdithan, että MPK:n järjestelmässä on toimiva email - lähetämme sitä kautta kurssiin liittyviä tiedotteita.

Kurssilaisia ei varusteta, joten varaathan mukaasi sään mukaisen vaatetuksen ja yöpymisvarustuksen.

Harjoitukseen osallistuvat tahot informoivat suoraan omia ryhmiään tapahtuman käytännön järjestelyistä, voimassa olevista luvista yms,

Koulutusta ja harjoitus

Kokouskeskus Falco
Kerhotie 4