Rerviläiskivääriammunnat 5, 6 ja 7

Kesto 0,5 vrk
Paikkakunta Taipalsaari
Ilmoittautumisaika 29.1.2022 17.35 - 14.9.2022 17.00

Kyettävä ampumaan turvallisesti kiväärillä. Tunnettava varomääräykset, osattava toiminta ampumaradalla ja hallittava aseen käsittely.

MPK:n ammuntoihin voivat osallistua 18 vuotta täyttäneet henkilöt.

Kurssilla ammutaan MPK:n ampumaohjelmiston mukaisia ammuntoja.
Varaa mukaasi ammuntaan ja asekäsittelyyn soveltuva vaatetus ja jalkineet.

MPK tekee tarvittavia muutoksia koulutusten aikatauluihin valtioneuvoston ja viranomaisten suositusten mukaisesti. Ajantasainen tieto tilanteesta löytyy MPK:n uutisista: www.mpk.fi/ajankohtaista. MPK:n piirit ilmoittavat osallistujille mahdollisista muutoksista sähköpostilla. Varmistathan, että sähköpostiosoite on oikein MPK-kortilla.
MPK gör nödvändiga förändringar i utbildningstidtabellerna i enlighet med rekommendationer från statsrådet och myndigheterna. Uppdaterad information om situationen (på finska) hittas i MPK:s nyheter: www.mpk.fi/ajankohtaista. MPK’s distrikt informerar deltagarna om möjliga förändringar via e-post. Kom ihåg att försäkra dig om att e-postadressen på ditt MPK-kort är rätt.

-Ilmoittautuminen Taipalsaarella klo 17.00 mennessä
-Ammunnan valmistelu
-Asekäsittely ja ampuma-asennot
-Reserviläiskivääriammunta
-Asehuolto
-Purkaminen ja palaute

Kurssimaksuun sisältyy opetus, koulutusmateriaali sekä mahdollisen oppimisympäristön käyttö, vakuutusturva, suojavaatetus ja -varustus.

Taipalsaari
Rantatie 150, Taipalsaaren harjoitusalue