Reserviläisjohtaja 2 osa 2

Kesto 2 vrk
Paikkakunta Oulu
Ilmoittautumisaika 8.2.2022 10.00 - 13.11.2022 23.55

- Koulutuksen tavoitteena on parantaa osallistujan valmiuksia oman käyttäytymisen kriittiseen arviointiin ja tavoitteelliseen vuorovaikutukseen.
- Reserviläisjohtajan johtamisvalmiuksien kehittäminen osana ryhmää tai organisaatiota, syväjohtamisen mallin mukaisesti teoriassa ja käytännössä.
- Kurssin jälkeen kurssilainen ymmärtää tämän päivän toimintaympäristön vaikutukset joukon johtamisessa.

Reserviläisjohtaja 2 -kurssi on tarkoitettu Reserviläisjohtaja 1 -kurssin aiemmin suorittaneille.

Reserviläisjohtaja 2 -kurssi on tarkoitettu Reserviläisjohtaja 1 -kurssin suorittaneille. Kurssi toteutetaan kahdessa jaksossa 15.-16.10. ja 26.-27.11. Osallistujan on sitouduttava osallistumaan kurssin molempiin jaksoihin.

Kurssilaisia ei varusteta vaatetuksen osalta. Mikäli kurssilaisella on M05-vaatetus, sitä voi käyttää. Varaa mukaasi henkilökohtaiset hygieniavälineet sekä henkilökohtainen, myös ulkona liikkumiseen soveltuva säänmukainen vaatetus.

Kurssista myönnetään kaksi (2) rinnasteista kertausharjoituspäivää/jakso.

Majoitus järjestetään tupamajoituksena MPK.n piiritoimistolla (Hiukanreitti 225). Kurssilaisille jaetaan tarvittava oppimateriaali. Saapuminen ja majoittuminen on mahdollista jo perjantai-illasta alkaen MPK.n piiritoimistolla.

Koronaa koskien MPK tekee tarvittavia muutoksia koulutusten aikatauluihin valtioneuvoston ja viranomaisten suositusten mukaisesti. Ajantasainen tieto tilanteesta löytyy MPK:n uutisista: Ohjeita osallistujalle. MPK:n piirit ilmoittavat osallistujille mahdollisista muutoksista sähköpostilla. Varmistathan, että sähköpostiosoite on oikein MPK-kortilla.

Harjoituksessa syvennetään käytännön johtamisharjoitusten kautta osaamista syväjohtamisen toimintatapamalliin.

Koulutus tapahtuu oppitunteina ja käytännön harjoituksina. Kouluttajina toimivat Puolustusvoimien hyväksymät MPK:n kouluttajareserviläiset.

Kurssi on osallistujille maksuton.

Aluetoimiston luokka, Oulu
Hiukanreitti 40