MPK pistooliammunta 0-2, aamupäivä / SOTVA

Ilmoittautumisaika 2.9.2022 8.00 - 10.9.2022 23.00

Kurssin jälkeen osataan:
- ammunnan yleiset varomääräykset
- aseen ja ampumatarvikkeiden turvallinen käsittely
- ampuma-asennot, tähtääminen ja laukaisu
- aseen ominaisuudet ja huolto.

Kurssi on antanut osallistujille ampumaharrastuksesta turvallisen, innostavan kokemuksen ja edellytykset ilmoittautua pistooliammuntojen jatkokursseille.

18 vuotta täyttäneille, jotka haluavat oppia ampumaan pistoolilla.
Ei edellytä aikaisempaa ampumakokemusta !

Ilmoittautuminen lauantaina 24.9.2022 Hälvälän harjoitusalueen Tauluvaraston kentällä klo 08.00 mennessä. Opastus järjestetty Tiilikankaantieltä ilmoittautumispaikalle. Kurssille tulevilta tarkistetaan henkilöllisyys paikanpäällä kurssin alkaessa, joten ota henkilöllisyystodistus mukaan (ajokortti käy) !
Varaa mukaasi ammuntaan soveltuva vaatetus ja jalkineet.
Osallistumismaksu 20 euroa sisältää koulutusmateriaalin ja varusteiden käytön, ratamaksut, vakuutukset, aseiden huollot, taulut, paikat.
Kurssilla tarjotaaan maastolounas.
Tieto kurssille hyväksymisestä ja toimintaohjeista lähetetään sähköpostitse viikolla 37. Kurssille voidaan ottaa korkeintaan 10 henkilöä.
MPK tekee tarvittavia muutoksia koulutusten aikatauluihin valtioneuvoston ja viranomaisten suositusten mukaisesti. Ajantasainen tieto tilanteesta löytyy MPK:n uutisista: www.mpk.fi/ajankohtaista. MPK:n piirit ilmoittavat osallistujille mahdollisista muutoksista sähköpostilla. Varmistathan, että sähköpostiosoite on oikein MPK-kortilla.

Ohjelma:
Klo 08.00- Ilmoittautuminen, henkilöllisyyden tarkastaminen
Klo 08.30- Varomääräykset, asekäsittelyharjoitus, ammunnat, asehuollot
Klo 12.00- Kurssin päättäminen ja lounas

Kurssimaksu sisältää vakuutuksen, lounaan, koulutuksen ja koulutusmateriaalin.

Ilmoittautumisen voi peruuttaa 21 vuorokautta ennen kurssin alkua oman MPK-kortin kautta tai ilmoittamalla perumisesta piiriin, joka koulutuksen järjestää. Tämän jälkeen kurssille osallistumista ei voi peruuttaa ilman pätevää syytä, ja kurssimaksu on maksettava. Päteväksi syyksi perumiseen katsotaan esimerkiksi sairastuminen tai loukkaantuminen.

Hälvälän harjoitusalue
Ampumaradantie