Loimaan pystykorva-ammunta

Kesto 1,0
Paikkakunta Säkylä
Ilmoittautumisaika 7.3.2022 14.20 - 10.6.2022 8.00

Kurssin jälkeen kurssilainen on harjaantunut kivääriammunnassa. Kurssilla ammutaan MPK:n SOTVA-ampumaohjelmiston mukaisia kivääriammuntoja.

Kaikille yli 18-vuotiaille, joilla on oma pystykorvakivääri. Kurssi on ensisijaisesti suunnattu Loimaan reserviläisille.

Kurssilla ammutaan omilla aseilla ja patruunoilla.
Ota mukaasi kuulosuojaimet, suojalasit, säänmukainen varustus sekä ase ja patruunat.

Kurssilla ei ole ruokailua, mutta ammuntojen välissä pidetään lyhyt ruokatauko. Varaa mukaan riittävästi eväitä koko päiväksi. Ruokatauon aikana ei ehdi muualle ruokailemaan tai hankkimaan eväitä.

MPK tekee tarvittavia muutoksia koulutusten aikatauluihin valtioneuvoston ja viranomaisten suositusten mukaisesti. Ajantasainen tieto tilanteesta löytyy MPK:n uutisista: Ohjeita osallistujalle. MPK:n piirit ilmoittavat osallistujille mahdollisista muutoksista sähköpostilla. Varmistathan, että sähköpostiosoite on oikein MPK-kortilla.

MPK gör nödvändiga förändringar i utbildningstidtabellerna i enlighet med rekommendationer från statsrådet och myndigheterna.
Uppdaterad information om situationen (på finska) hittas i MPK:s nyheter: www.mpk.fi/ajankohtaista. MPK’s distrikt informerar deltagarna om möjliga förändringar via e-post. Kom ihåg att försäkra dig om att e-postadressen på ditt MPK-kort är rätt.

2.7.2022 Lauantai

10.00 -10.30 ilmoittautumine
10.30 - 14.30 Ammunnan kertaus, varomääräykset ja ammunta.
1500 Kurssin päättäminen

Osallistumismaksu sisältää: Opetuksen, radan ja vakuutuksen

Porin prikaati
Porilaistie 1