TOIMIJA NIINI22 Johdon ja huollon kurssi

Kesto 3 vrk
Paikkakunta Niinisalo (Kankaanpää)
Ilmoittautumisaika 1.5.2022 20.34 - 7.8.2022 9.00

Kurssin suorittamisen jälkeen harjoituksen johto- ja tukiosaston henkilöt tietävät, miten Lounais-Suomen maanpuolustuspiirin harjoitusviikonloppu rakennetaan ja osaavat yhteistyössä kurssinjohtajien kanssa laatia harjoituksen turvallisuussunnitelmat, riskienarvioinnit, tukipyynnön ja materiaalitilauksen sekä johtaa ja perustaa harjoituksen.

Kurssi on kohdennettu TOIMIJA NIINI22 harjoituksen johtajalle, varajohtajalle ja harjoituksen huolto-osastolle. Osallistujat on etukäteen sovittu ja jokainen osallistuja käy ilmoittautumassa itse kurssille.

MPK tekee tarvittavia muutoksia koulutusten aikatauluihin valtioneuvoston ja viranomaisten suositusten mukaisesti. Ajantasainen tieto tilanteesta löytyy MPK:n uutisista: https://mpk.fi/ajankohtaista/mpk/ohjeita-osallistujalle/. MPK:n piirit ilmoittavat osallistujille mahdollisista muutoksista sähköpostilla. Varmistathan, että sähköpostiosoite on oikein MPK-kortilla.

Sisältö ilmoitetaan osallistujille erikseen.

Kurssi on osallistujille maksuton

PorPr, Niinisalo