Maanantairasti - kenttäkelpoisuussuoritus

Kesto 0,5 vrk
Paikkakunta Pori
Ilmoittautumisaika 12.5.2022 10.19 - 27.6.2022 17.00

Kurssin jälkeen osallistuja on kehittänyt suunnistustaitojaan ja suorittanut kenttäkelpoisuuden suunnistusosuuden.

Ennen kaikkea Maakuntakomppaniaan sijoitetuille, mutta sopii kaikille reserviläisille.

Kenttäkelpoisuus suoritus edellyttää A-radan hyväksytyn suorituksen. A-radan pituus 7 km ja rata on haastava. Muunkin matkan voi halutessaan suorittaa, mutta silloin ei saa kenttäkelpoisuusmerkintää.

Ilmoittautumisen yhteydessä ilmoita osallistuvasi MPK:n suoritukseen. MPK on ilmoittanut osallistujat etukäteen järjestäjälle.

Suunnistus alkaa klo 1700 ja viimeistään on ilmoittauduttava klo 1900. Radan haastavuuden vuoksi suositellaan mahdollisimman aikaista aloitusta.

Kurssi on osallistujille maksuton. Osallistujat on vakuutettu suorituksen ajaksi.

Reposaaren urheilukenttä
Satamapuisto 50
28900 Pori

Koulutuspäällikkö Anne Varis (anne.varis@mpk.fi)