Maskun marssi - Reservin kenttäkelpoisuus 25 km

Kesto
Paikkakunta Masku
Ilmoittautumisaika 1.6.2022 18.20 - 11.9.2022 23.00

Kurssin jälkeen osallistuja on suorittanut reservin kenttäkelpoisuusmarssin 25km. Osallistuja on matkan aikana kerrannut myös kartanlukua ja suunnistusta.

25 km jalkamarssi soveltuu kaikille yli 18-vuotiaille liikunnasta ja itsensä haastamisesta kiinnostuneille. Hyväksytty suoritus kenttäkelpoisuuden osoittamiseksi yhdessä toisen osasuorituksen kanssa oikeuttaa myös korvaavan kertausharjoituspäivään.

Louhisaaren reserviläiset tarjoaa tapahtuman yhteydessä myös siviilimarssisarjoja joista saat tietoa ja joihin voit ilmoittautua heidän kotisivujen kautta: Louhisaaren reserviläiset

Reservin kenttäkelpoisuussarjassa ilmoittautuminen ainoastaan MPK:n kurssikalenterin kautta, viimeistään 9.9.2021. Jälki-ilmoittautumisia ei oteta vastaan.
Varustus marssille: Säänmukainen vaatetus -maastopuku tai vastaava. Varsikenkä tai nilkallinen vaelluskenkä tai vast. sekä repussa 10 kg lisäpaino.
Matkapuhelin on hyvä olla mukana koko marssin ajan. Muista pitää huolta myös nesteytyksestä.
Terveystietolomake täytetään ennen marssia ja pidetään marssin ajan vasemmassa takin tai housujen taskussa.

Marssitoimisto aukeaa klo 8.30. Matkalle pääsee lähtemään joustavasti klo 9.00-11.00. Marssitoimisto ja sauna sulkeutuvat klo 18.00. Marssijat kulkevat 15km tai 25km reitin. Reitti kulkee pääosin metsäisiä polkuja pitkin, matkalla hieman asfalttitietä sekä hiekkatietä. Reitin varrella on huolto- ja vesipisteitä. Marssitoimistona toimii Saunaparoni Maskussa. Marssin jälkeen ruokailu ja sauna uintimahdollisuuksineen. Kaikki marssijat saavat todistuksen. Marssin jälkeen mahdollisuus ostaa Maskun marssi logolla varustettu kankainen merkki tai lippalakki. Välttävä kartanlukutaito vaaditaan. Paperikartan lisäksi käytössä mobiilikarttasovellus.

Saunaparoni, Masku
Maskuntie 248