TULI NIINI22 Johdon ja huollon kurssi

Kesto 4 vrk
Paikkakunta Niinisalo
Ilmoittautumisaika 27.6.2022 10.14 - 11.11.2022 9.00

Kurssin suorittamisen jälkeen harjoituksen johto- ja tukiosaston henkilöt tietävät, miten Lounais-Suomen maanpuolustuspiirin harjoitusviikonloppu rakennetaan ja osaavat yhteistyössä kurssinjohtajien kanssa laatia harjoituksen turvallisuussuunnitelmat, riskienarvioinnit, tukipyynnön ja materiaalitilauksen sekä johtaa ja perustaa harjoituksen.

Kurssi soveltuu 18 vuotta täyttäneille.
Kurssi on kohdennettu TULI NIINI22 harjoituksen johtajalle, varajohtajalle, tiedottajille. Lisäksi kurssi on avoin kaikille huollon tehtävistä kiinnostuneille.
Mikäli haluat kurssille mukaan, niin ota yhteyttä koulutuspäällikkö Hannu Lammintausta, hannu.lammintausta@mpk.fi

Kurssilaiset varustetaan tarvittavilla varusteilla. Omien varusteiden (esim. jalkineiden) käyttö on sallittu omalla vastuulla. Mikäli kengän kokosi on 36 tai pienempi ota varmuuden vuoksi maastokelpoiset jalkineet mukaan, koska puolustusvoimilla ei ole kuin rajoitetusti jakaa pieniä kokoja.

Kurssilaiset on vakuutettu kurssin ajaksi.

Yöpyminen tapahtuu kasarmilla yhteismajoituksena tuvissa.

Varmistathan, että sähköpostiosoite on oikein MPK-kortilla. MPK:n piirit viestivät osallistujille sähköpostilla, mm. kurssille hyväksymisestä ja mahdollisista muutoksista.

Kurssille osallistujan on kurssille saapumisen yhteydessä todistettava henkilöllisyytensä.

Kurssille haetaan puolustusvoimilta rinnasteisia KH-vuorokausia.

MPK tekee tarvittavia muutoksia koulutusten aikatauluihin valtioneuvoston ja viranomaisten suositusten mukaisesti. Ajantasainen tieto tilanteesta löytyy MPK:n uutisista: Ohjeita osallistujalle.

Johto- ja huoltotehtävät erikseen sovittavalla tavalla.

Harjoituksen huollon tehtäviin voi osallistua myös ajalla:
- perjantai 25.11. kello 09.00 - maanantai 28.11. kello 14.00
- perjantai 25.11. kello 11.00- lauantai kello 08.00 tai
- sunnuntai 27.11. kello 11.00-maanantai 28.11. kello 14.00.

Ilmoittautumisen yhteydessä voit lisäkysymyksiin vastatessa valita myös tämän vaihtoehdon.

Kurssi on maksuton osallistujalle.

Niinisalon varuskunta
Varuskunnantie 112