MATI2 KOULUTTAJAKOULUTUS

Ajankohta 26.11.2022 - 27.11.2022
Paikkakunta Parolannummi
Ilmoittautumisaika 30.8.2022 8.21 - 10.11.2022 23.00

Kurssin aiheena on MATI 2-järjestelmän käyttö ja sen oppimistavoitteena on, että kurssin jälkeen kurssilaiset:
Osaavat
MATI 2- järjestelmän käyttöönoton sekä peruskäytön erityyppisissä esikuntatyöskentelyn tehtävissä ja tilanteissa.

Kurssi on tarkoitettu MPK:n esikuntatyöskentelyn kurssien kouluttajille.

Osallistujan pitää osata esikuntatyöskentelyn periaatteet sekä operaatiokeskuksen tehtävät ja toiminta esim. MATI1/Johla-järjestelmällä.

Kurssilla koulutetaan:
- MATI 2-työaseman käyttöönotto
- MATI 2-järjestelmän toiminnalliset periaatteet
- MATI 2-järjestelmän toiminnallisuudet ja käyttö tyypillisissä tehtävissä

Kurssi on osallistujille maksuton, sisältäen koulutuksen , ruokailut, majoituksen ja vakuutuksen.

Ilmoittautumisen voi peruuttaa 21 vuorokautta ennen kurssin alkua oman MPK-kortin kautta tai ilmoittamalla perumisesta piiriin, joka koulutuksen järjestää. Tämän jälkeen kurssille osallistumista ei voi peruuttaa ilman pätevää syytä, ja kurssimaksu on maksettava. Päteväksi syyksi perumiseen katsotaan esimerkiksi sairastuminen tai loukkaantuminen.

Maksuttomilla kursseilla peritään 40 euron maksu, mikäli kurssille hyväksytty osallistuja peruu osallistumisensa määräajan umpeuduttua ilman pätevää syytä tai jättää saapumatta kurssille.

Panssariprikaati
Parolannummentie 298