Kenttäkelpoisuussuunnistus

Kesto 1
Paikkakunta Kempele
Ilmoittautumisaika 1.9.2022 19.54 - 22.9.2022 11.56

Kurssin tavoitteena on reserviläisen kenttäkelpoisuuden osoittaminen suorittamalla suunnistusrata. Tässä tapauksessa rata on iltarastien A-rata.

Reserviläiselle, joka haluaa osoittaa kenttäkelpoisuutensa.

Yhdistämällä suunnistussuorituksen toiseen kenttäkelpoisuuden osoitukseen, reserviläinen voi ansaita kertausharjoitusvuorokauden. (katso: https://koulutuskalenteri.mpk.fi/Default.aspx?tabid=1054&id=156739)

Kurssi toteutetaan osana iltarastitapahtumaa. Iltarastien järjestäjillä on kartanmyyntipisteellä nimilista kurssin osallistujista. Kurssilainen ilmoittautuu järjestäjille kartanmyyntipisteellä ja saa kartan sekä tarvittaessa leimauskortin. Kenttäkelpoisuuden osoittaminen vaatii A-radan hyväksytyn suorittamisen.

Maaliin tulon jälkeen kurssilaisen on ilmoitettava nimensä tulospalvelulle, jotta osallistuminen voidaan todentaa Oulurastien tuloksista.

Oulurastit - Ketolanperä
Ketolanperän koulu, Luonungintie 13, tie nro 18637