Ammunta: RK1,2,6 EI LAINA-ASEITA

Kesto 0,5
Paikkakunta Raasepori
Ilmoittautumisaika 27.9.2022 16.01 - 6.12.2022 20.00

Perusharjoittelu reserviläisten kivääriammuntaan. Oman ampumataidon kehittäminen jo pidemmälle ehtineillä. Ammunnoissa käytetään puolustusvoimien ampumaohjelmiston kivääriammuntoja.

18v täyttäneille Suomen kansalaisille. Puolustusvoimat tarkistavat etukäteen kurssille tulijat ja voivat evätä osallistumisen.

MPK tekee tarvittavia muutoksia koulutusten aikatauluihin valtioneuvoston ja viranomaisten suositusten mukaisesti. Ajantasainen tieto tilanteesta löytyy MPK:n uutisista: www.mpk.fi/ajankohtaista. MPK:n piirit ilmoittavat osallistujille mahdollisista muutoksista sähköpostilla. Varmistathan, että sähköpostiosoite on oikein MPK-kortilla.

Kurssin kesto: 10-13
1. Varomääräykset
2. Kohdistuslaukaukset RK1 150 m
3. Ampumaharjoitus RK2 kiinteät taulut 150m
4. Ampumaharjoitus RK6 kääntyvät taulut 150m

BAGGBYN AMPUMARATA

Suositellut varusteet:
* Itselataava kivääri+ 3 lipasta (tai pulttilukkokivääri)
* kuulosuojaimet, suojalasit
* 100 patruunaa
* Säänmukainen ja liikkumiseen soveltuva vaatetus

Käytettävien varusteiden tulee olla tarkoituksenmukaisia ja mahdollistaa turvallinen toiminta harjoitteissa. Henkilöllisyystodistus tai ajokortti aina mukana.

Hinta:
Kurssimaksu/ratavuoro maksu 10€

Ota aselupa mukaan ammuntoihin. MPK:n ammunnanjohtaja on velvoitettu tarkistamaan se ennen ammuntoja.

Dragsvik
Raaseporintie 39