Arkiturvallisuus, varautuminen ja maanpuolustus -teemapäivä

Ajankohta 12.11.2022
Kesto
Ilmoittautumisaika 5.10.2022 15.24 - 10.11.2022 22.00

Teemapäivän aikana esitellään arkiturvallisuuden teemoja (mm. kotivara ja selviytyminen sähköttä), digitaalista turvallisuutta sekä varautumista ja maanpuolustusta. Lisäksi tapahtumassa esittäytyvät paikalliset kokonaisturvallisuuteen ja maanpuolustukseen liittyvät järjestötoimijat.

Teemapäivän yhteydessä paljastetaan ns. Siltasen patteriston (Raskas patteristo 27) muistokivi Jyväskylän Normaalikoulun piha-alueella.

Teemapäivä on tarkoitettu kaikille kiinnostuneille. Osallistujien tulee olla vähintään 16-vuotiaita.

Tilaisuudessa tarjotaan keittolounas tapahtumaan ilmoittautuneille.

Teemapäivä alkaa aamulla klo 9 ja jatkuu noin klo 15 saakka. Esiteltäviä teemja ovat:

- Arjen varautuminen
- Digitaalinen turvautuminen
- Kuinka Suomea puolustetaan

Lisäksi teemapäivän yhteydessä paljastetaan ns. Siltasen patteriston (Raskas patteristo 27) muistokivi Jyväskylän Normaalikoulun piha-alueella.

Jyväskylän Normaalikoulun auditorio

Koulutuspäällikkö Panu Moilanen