Syksy-Rova 23 SERE Peruskurssi 1

Kesto
Paikkakunta Rovaniemi
Ilmoittautumisaika 16.3.2023 9.00 - 29.7.2023 16.00

Joukon selviytyminen arktisessa kesäisessä olosuhteessa taistelukelpoisena.

Arktinen koulutus pv:n määrittämälle joukolle sekä myös muille selviytymiskoulutuksesta kiinnostuneille täysi-ikäisille.

Ilmoittautuminen Rovaniemen varuskunnassa 11.8.klo 17.00 mennessä. Kurssi toteutetaan Rovajärven alueella.

MPK:n piirit ilmoittavat osallistujille mahdollisista muutoksista sähköpostilla. Varmistathan, että sähköpostiosoite on oikein MPK-kortilla.

Kurssilla keskitytään yksilön, taistelijaparin ja ryhmän toimintaan.
Kurssilla testataan oikeanlainen pukeutuminen, nesteen ja ravinnon hankkiminen sekä tulenteon perusteet tilapäisvälinein, yöpyminen maastossa tilapäisvälinein, toimintakyvyn säilyttäminen sekä suunnistustaidon ylläpito.

Maksuton.

Mikäli kurssille hyväksytty osallistuja jättää käyttämättä kurssipaikan ilmoittamatta siitä etukäteen, perittävä maksu on 30 euroa.

Ilmoittautumisen voi perua, jos kurssin alkamiseen on vähintään 7 vuorokautta. Peruutus onnistuu omalta MPK-kortilta, koulutuskalenteri@mpk.fi. Lähempänä kurssin alkua osallistumista ei voi perus ilman pätevää syytä (esim. sairastuminen, loukkaantuminen, työeste). Tällaisista esteistä tulee ilmoittaa sähköpostitse tai puhelimitse suoraan kurssin järjestävään koulutuspaikkaan.

Someroharju, varuskunta
Someroharjuntie 21