SANDELS-jotos, toimitsijat

Ajankohta 26.5.2023 - 28.5.2023
Paikkakunta Lapinlahti
Ilmoittautumisaika 26.1.2023 12.45 - 14.5.2023 23.59

Kurssin tavoitteena on perehdyttää osallistujat laadukkaan ja turvallisen
jotoksen järjestämiseen sekä erilaisiin rasti- ja johto tehtäviin.

Asiasta kiinnostuneille reserviläisille ja muille riittävän taitotason omaaville 18 vuotta täyttäneille henkilöille.
Tälle kurssille ilmoittautuu jotoksen johto- ja rastihenkilöstö.

Kurssilaisen on pystyttävä olemaan ulkona kaikissa keliolosuhteissa ja siedettävä kylmää sekä väsymystä. Ampumarasteilla on osattava toimia turvallisesti ampuma-aseiden kanssa.

Kurssi on maksuton. Kurssilaiselta voidaan periä 30 euron maksu MPK:n kurssitoiminnan pelisääntöjen mukaisesti, mikäli kurssille hyväksytty osallistuja jättää saapumatta kurssille perumatta osallistumista tai muuten ilmoittamatta etukäteen kurssin alkuun mennessä.

Kysymys- ja ongelmatilanteissa ota yhteys kurssin hallinnosta vastaavaan henkilöön (jukka.mutanen@mpk.fi) tai puh. 0443933171.

Koulutus toteutetaan järjestämällä tehtävärasteja kilpailuun, jossa kilpaillaan partiokokoonpanossa. Tehtävät tulevat sisältämään sotilastaitoja ja ammuntaa.
Tarkempi tieto sisällöstä tehtäviin ilmoittautuneille.

Kurssi on osallistujalle maksuton.

Lapinlahti Lapinlahti

Jotosjohtaja: Mika Pirinen, mika.pirinen71@gmail.com