Reserviläisjohtaja 1 osa 2 Johtamisen koulutusohjelma

Kesto 2
Paikkakunta Rovaniemi
Ilmoittautumisaika 15.3.2023 9.00 - 1.12.2023 16.00

- Koulutuksen tavoitteena on parantaa osallistujan valmiuksia oman käyttäytymisen kriittiseen arviointiin ja tavoitteelliseen vuorovaikutukseen.
- Reserviläisjohtajan johtamisvalmiuksien kehittäminen osana ryhmää tai organisaatiota, syväjohtamisen mallin mukaisesti teoriassa ja käytännössä.
- Kurssin jälkeen kurssilainen ymmärtää tämän päivän toimintaympäristön vaikutukset joukon johtamisessa.

Reservinjohtajille sekä muille johtamiskoulutuksesta kiinnostuneille täysi-ikäisille. Reserviläisjohtaja 1 -kurssin jälkeen on mahdollista suorittaan Reserviläisjohtaja 2 -kurssi.

Kurssi toteutetaan kahdessa jaksossa 11.-12.11.2023 ja 16.-17.12.2023 Osallistujan on sitouduttava osallistumaan kurssin molempiin jaksoihin. Kurssi edellyttää, että jakso 1 on käyty.

Reserviläisille jaetaan tarvittava oppimateriaali.

Kurssilaisia ei varusteta vaatetuksen osalta. Mikäli kurssilaisella on M05-vaatetus, sitä voi käyttää. Varaa mukaasi henkilökohtaiset hygieniavälineet sekä henkilökohtainen, myös ulkona liikkumiseen soveltuva säänmukainen vaatetus.

Kurssista myönnetään kaksi (2) rinnasteista kertausharjoituspäivää/jakso.

Majoitus järjestetään varuskunnassa. Mikäli tarvitset majoitusta jo 15.12. alkaen ole yhteydessä Jukka Laineeseen, jukka.laine@mpk.fi

MPK:n piirit ilmoittavat osallistujille mahdollisista muutoksista sähköpostilla. Varmistathan, että sähköpostiosoite on oikein MPK-kortilla.

Harjoituksessa syvennetään käytännön johtamisharjoitusten kautta osaamista syväjohtamisen toimintatapamalliin.

Koulutus tapahtuu oppitunteina ja käytännön harjoituksina. Kouluttajina toimivat Puolustusvoimien hyväksymät MPK:n kouluttajareserviläiset.

Maksuton.

Mikäli kurssille hyväksytty osallistuja jättää käyttämättä kurssipaikan ilmoittamatta siitä etukäteen, perittävä maksu on 30 euroa.

Ilmoittautumisen voi perua, jos kurssin alkamiseen on vähintään 7 vuorokautta. Peruutus onnistuu omalta MPK-kortilta, koulutuskalenteri.mpk.fi. Lähempänä kurssin alkua osallistumista ei voi perua ilman pätevää syytä (esim. sairastuminen, loukkaantuminen, työeste). Tällaisista esteistä tulee ilmoittaa sähköpostitse tai puhelimitse suoraan kurssin järjestävään koulutuspaikkaan.

Someroharju, varuskunta
Someroharjuntie 21