Porvoo Borgå Jukolan tilannekeskuskurssi

Ajankohta 16.6.2023 - 18.6.2023
Kesto 3 vrk
Ilmoittautumisaika 22.11.2022 10.10 - 16.6.2023 9.00

Kurssin jälkeen osallistuja on kehittynyt viestijärjestelmien tuki- ja koulutustehtävissä.

Kurssilaiset kouluttavat ja tukevat Jukolan viestin tilannekeskuksen toimijat VIRVEn käytössä.

Tilannekeskustoimintaan ja VIRVE-verkon toimintaan harjaantuneet reserviläiset.

Kurssilaiset toimivat Jukolan viestin vapaaehtoisorganisaation osana. Tarkemmat ohjeet annetaan myöhemmin.

Jukolan viesti vastaa kurssilaisten perehdyttämisestä, työnohjauksesta, ruokailuista, lääkintähuollosta sekä muista tarvittavista järjestelyistä (mm. lepotilat, WC, peseytymismahdollisuudet).

Kurssilaisten tulee MPK:n kurssille ilmoittautumisen jälkeen välittömästi ilmoittautua Jukolan talkoorekisteriin netissä: https://jukola.com/2023/ilmoittautuminen-talkolaiseksi/
Ilmoittautumisen yhteydessä tulee kohtaan "Olen jo sopinut talkootehtävästä" kirjoittaa, että tulee talkoolaiseksi MPK:n kurssin kautta"

Kurssilla käytetään maastopukua m05.

Kurssilaiset on vakuutettu kurssin ajan. Kurssille on anottu rinnasteisia KH-vuorokausia

Tarkentuu myöhemmin.

Kurssi on osallistujille maksuton.

Porvoo
Porvoo Borgå Jukolan kilpailukeskus

MPKn yhteyshenkilö Caspar von Walzel (caspar.vonwalzel@mpk.fi)