Talvimarssi 2023

Kesto
Paikkakunta Upinniemi
Ilmoittautumisaika 23.11.2022 11.11 - 26.1.2023 23.59

Haluatko testata marssitaitojasi talvimaisemissa, tai harjaannuttaa marssitaitojasi päivän pituisessa marssissa? Meripuolustuspiiri järjestää sotilaallisen talvimarssin helmikuun alussa. Marssi on noin 25km pituinen.
Marssin tavoitteena on kehittää sekä testata reserviläisen pitkäkestoista suorituskykyä.

Tule mukaan ylläpitämään marssitaitojasi!

Maakuntajoukkojen reserviläiset ja Meripuolustuspiirin sitoutuneet toimijat

Reserviläisenä marssit sotilasvarustuksessa, johon kuuluu maastopuku, varsikengät ja reppu. Tarvittaessa pakettiin kuuluu myös sukset.
Suosittelemme lämpimästi käyttämään omia varusteita, esimerkiksi RES hyväksytyt varusteet tai pitkän kuitin varusteet.

MPK tekee tarvittavia muutoksia koulutusten aikatauluihin valtioneuvoston ja viranomaisten suositusten mukaisesti. Ajantasainen tieto tilanteesta löytyy MPK:n uutisista: www.mpk.fi/ajankohtaista. MPK:n piirit ilmoittavat osallistujille mahdollisista muutoksista sähköpostilla. Varmistathan, että sähköpostiosoite on oikein MPK-kortilla.

klo 09.00 Kokoontuminen
klo 17.00 Tilaisuus viimeistään loppuu

Kurssi on osallistujalle maksuton.

Mikäli kurssille hyväksytty osallistuja jättää käyttämättä kurssipaikan ilmoittamatta siitä etukäteen, perittävä maksu on 30 euroa.

Ilmoittautumisen voi perua, jos kurssin alkamiseen on vähintään 7 vuorokautta. Peruutus onnistuu omalta MPK-kortilta, koulutuskalenteri.mpk.fi. Lähempänä kurssin alkua osallistumista ei voi perua ilman pätevää syytä (esim. sairastuminen, loukkaantuminen, työeste). Tällaisista esteistä tulee ilmoittaa sähköpostitse tai puhelimitse suoraan kurssin järjestävään piiriin.

Upinniemi
Upinniementie 1160