Harjoituksen johto- ja tukikurssi 1

Ajankohta 13.1.2023 - 16.1.2023
Paikkakunta Tikkakoski
Ilmoittautumisaika 23.11.2022 12.32 - 13.1.2023 9.00

Kurssin tavoitteena on johtaa harjoitusta sekä tuottaa harjoituksen huolto-, viesti- ja muut palvelut.

Kurssi vastaa myös harjoituksen kurssien perustamisesta ja purusta.

Kurssi on tarkoitettu harjoituksen johtajalle ja vääpelille sekä MPK:n aktiivitoimijoille ja harjoituksen johtamisesta tai huollosta kiinnostuneille reserviläisille.

Kurssilaisille jaetaan maastopuku ja -lakki, poolopaita sekä majoittumisvälineet. Ota mukaasi sisäliikunta- ja peseytymisvälineet sekä riittävä määrä alusvaatteita ja sukkia.
MPK tekee tarvittavia muutoksia koulutusten aikatauluihin valtioneuvoston ja viranomaisten suositusten mukaisesti. Ajantasainen tieto tilanteesta löytyy MPK:n uutisista: https://mpk.fi/ajankohtaista/mpk/ohjeita-osallistujalle
MPK:n piirit ilmoittavat osallistujille mahdollisista muutoksista sähköpostilla. Varmistathan, että sähköpostiosoite on oikein MPK-kortilla.

Kurssin sisältö ja aikataulu on riippuvainen harjoituksen sisältävien kurssien sisällöistä ja aikatauluista.

Ilmasotakoulu
Viestitie