Harjoituksen johto- ja tukikurssi 3

Ajankohta 9.6.2023 - 12.6.2023
Paikkakunta Tikkakoski
Ilmoittautumisaika 23.11.2022 13.31 - 4.6.2023 9.00

Luonnetjärvellä järjestettävät kurssit johtaa harjoituksen johto- ja tukikurssi 3. Kurssin tavoitteena on johtaa harjoitusta sekä tuottaa harjoituksen huolto-, viesti- ja muut palvelut.

Kurssi vastaa myös harjoituksen kurssien perustamisesta ja purusta.

Kurssi on tarkoitettu harjoituksen johtajalle ja vääpelille sekä MPK:n aktiivitoimijoille ja harjoituksen johtamisesta tai huollosta kiinnostuneille reserviläisille.

Kurssilaisille jaetaan maastopuku ja -lakki, poolopaita sekä majoittumisvälineet. Ota mukaasi sisäliikunta- ja peseytymisvälineet sekä riittävä määrä alusvaatteita ja sukkia.

Kurssin sisältö ja aikataulu on riippuvainen harjoituksen sisältävien kurssien sisällöistä ja aikatauluista.

Sotilaallisia valmiuksia palveleva koulutus on osallistujille maksuton, sisältäen sisältäen muonituksen, majoituksen, vakuutusturvan kurssipaikalla, koulutuksen ja suojavaatetuksen kurssin ajaksi.

Mikäli kurssille hyväksytty osallistuja jättää käyttämättä kurssipaikan ilmoittamatta siitä etukäteen, perittävä maksu on 30 euroa.
Ilmoittautumisen voi perua, jos kurssin alkamiseen on vähintään 7 vuorokautta. Peruutus onnistuu omalta MPK-kortilta, koulutuskalenteri.mpk.fi. Lähempänä kurssin alkua osallistumista ei voi perua ilman pätevää syytä (esim. sairastuminen, loukkaantuminen, työeste). Tällaisista esteistä tulee ilmoittaa sähköpostitse tai puhelimitse suoraan kurssin järjestävään koulutuspaikan yhteyshenkilölle.

Ilmasotakoulu
Viestitie