Perustamisen jatkokurssi

Ajankohta 3.2.2023 - 5.2.2023
Kesto
Ilmoittautumisaika 26.11.2022 18.27 - 20.2.2023 23.59

Kurssin tavoitteena on perehdyttää sijoitettuja LKP-upseereja omiin tehtäviinsä. Keskeisimpinä tavoitteina on, että; kurssin käytyään reserviläiset ymmärtävät (osaavat) oman osaamisalueensa henkilöstön tehtävät. He myös ymmärtävät (osaavat) omalla osaamisalueellaan vaadittavat tiedot ja taidot, sekä ovat kykeneviä aloittamaan soveltavan harjoittelun PV:n toteuttamissa harjoituksissa.

Kohdennettu, KH joukot

MPK:n Perustamisen koulutusohjelman mukaisesti, sisältö perustamisen jatkokurssin mukaisesti.

Kurssi on maksuton.

Ilmoittautumisen voi peruuttaa seitsemän (7) vuorokautta ennen kurssin alkua oman MPK-kortin kautta tai ilmoittamalla perumisesta piiriin, joka koulutuksen järjestää. Tämän jälkeen kurssille osallistumista ei voi peruuttaa ilman pätevää syytä, ja kurssimaksu on maksettava. Päteväksi syyksi perumiseen katsotaan esimerkiksi sairastuminen tai loukkaantuminen.

Maksuttomilla kursseilla peritään 30 euron maksu, mikäli kurssille hyväksytty osallistuja peruu osallistumisensa määräajan umpeuduttua ilman pätevää syytä tai jättää saapumatta kurssille.

Dragsvik

Kurssinjohtaja: Tero Kuusela, mpk@teroajk.net