Kouluttajakurssi, HANKI 24 LEKO suunnittelu

Ajankohta 11.8.2023 - 13.8.2023
Paikkakunta Tikkakoski
Ilmoittautumisaika 1.12.2022 8.50 - 4.8.2023 18.00

HANKI 24 -harjoituksen lekotekniikan kurssin jälkeen koulutettava hallitsee:
- toiminnan väistöalueella lentotekniikan taisteluun liittyen
- toiminnan hälytyspaikka-alueella ja hälytyspaikka-alueen tarkastamisen ja siihen liittyvät vaatimukset
- lentotekniikan liikkuvan taistelutavan ja lentotekniikan taisteluun liittyvän liikkeen toteutuksen ajoneuvoin tukikohdassa sekä osaa kouluttaa em. aiheita.

Käyttöhuollon ja ilmataisteluvälineiden kouluttajille sekä lentoteknisen koulutuksen saaneille henkilöille, jotka haluavat toimia MPK:n kouluttajina.

Kurssilaisille jaetaan lentotekninen haalari, - kengät ja -lakki, poolopaita sekä majoittumisvälineet. Ota mukaasi sisäliikunta- ja peseytymisvälineet sekä riittävä määrä alusvaatteita ja sukkia.

HANKI 24 -harjoituksen lekotekniikan koulutuksessa koulutettavien aiheiden kertaus
HANKI 24 Käyttöhuolto ja itväl valmistavan kurssin suunnittelu

Sotilaallisia valmiuksia palveleva koulutus on osallistujille maksuton, sisältäen muonituksen, majoituksen, vakuutusturvan kurssipaikalla, koulutuksen ja suojavaatetuksen kurssin ajaksi.

Mikäli kurssille hyväksytty osallistuja jättää käyttämättä kurssipaikan ilmoittamatta siitä etukäteen, perittävä maksu on 30 euroa.
Ilmoittautumisen voi perua, jos kurssin alkamiseen on vähintään 7 vuorokautta. Peruutus onnistuu omalta MPK-kortilta, koulutuskalenteri.mpk.fi. Lähempänä kurssin alkua osallistumista ei voi perua ilman pätevää syytä (esim. sairastuminen, loukkaantuminen, työeste). Tällaisista esteistä tulee ilmoittaa sähköpostitse tai puhelimitse suoraan kurssin järjestävälle koulutuspäällikölle.

Ilmasotakoulu Itäranta
41160 Tikkakoski