Reserviläisjohtaja 1 osa 2

Ajankohta 18.3.2023 - 19.3.2023
Paikkakunta Oulu
Ilmoittautumisaika 5.12.2022 13.48 - 7.3.2023 23.59

Reserviläisjohtajan johtamisvalmiuksien kehittäminen osana ryhmää tai organisaatiota, syväjohtamisen mallin mukaisesti teoriassa ja käytännössä. Ymmärtää tämän päivän toimintaympäristön vaikutukset joukon johtamisessa.

Johtaja- ja johtamiskoulutuksesta kiinnostuneille reserviläisille, jotka ovat osallistuneet Reserviläisjohtaja 1 osa 1 kurssille.

Kurssin sisältö perustuu puolustusvoimien johtaja- ja kouluttajakoulutusohjelmaan JOKO 2009. Laajuus on 32 tuntia.
Kurssi on osa puolustusvoimien ja MPK:n auditoitua johtamiskoulutusta.

Kurssi toteutetaan kahdessa jaksossa 4.-5.2.2023 ja 18.-19.3.2023. Osallistujan on sitouduttava osallistumaan kurssin molempiin jaksoihin.

Kurssista myönnetään kaksi (2) rinnasteista kertausharjoituspäivää/jakso.

Majoitus järjestetään tupamajoituksena MPK.n piiritoimistolla (Hiukanreitti 225). Kurssilaisille jaetaan tarvittava oppimateriaali. Saapuminen ja majoittuminen on mahdollista jo perjantai-illasta alkaen MPK.n piiritoimistolla.

Varmistathan, että sähköpostiosoite on oikein MPK-kortilla. MPK:n piirit viestivät osallistujille sähköpostilla, mm. kurssille hyväksymisestä ja mahdollisista muutoksista.

- Johtajan omakuvan muodostaminen ja kehittäminen itseis- / vertaisarvioinnin mukaisesti.
- Kehittymissuunnitelman tekeminen omasta johtajaprofiilista.
- Viestinnän ja palautteen merkitys johtamisessa.

Maksuton.

Mikäli kurssille hyväksytty osallistuja jättää käyttämättä kurssipaikan ilmoittamatta siitä etukäteen, perittävä maksu on 30 euroa.

Ilmoittautumisen voi perua, jos kurssin alkamiseen on vähintään 7 vuorokautta. Peruutus onnistuu omalta MPK-kortilta, koulutuskalenteri.mpk.fi. Lähempänä kurssin alkua osallistumista ei voi perua ilman pätevää syytä (esim. sairastuminen, loukkaantuminen, työeste). Tällaisista esteistä tulee ilmoittaa sähköpostitse tai puhelimitse suoraan kurssin järjestävään koulutuspaikkaan.

Pohjois-Pohjanmaan ja Kainuun aluetoimisto, Oulu
Hiukanreitti 40