Selviytymisen peruskurssi

Ajankohta 3.2.2023 - 5.2.2023
Ilmoittautumisaika 5.12.2022 21.09 - 9.1.2023 15.30

Tervetuloa viettämään haastavaa ja opettavaista viikonloppua selviytymisen merkeissä Raaseporissa!

Koulutuksen jälkeen osallistujat osaavat selviytymisen perustaidot talviolosuhteissa. Kurssilla sinulle koulutetaan mm. suojan rakentamisen, tulenteon sekä veden ja muonan hankkimisen perustaidot, toimiminen selviytymistilanteessa yksin ja ryhmän osana sekä henkiinjäämistilanteessa tarvittavia päätöksentekotaitoja.

Kurssi soveltuu kaikille terveille ja normaalikuntoisille yli 15 vuotta täyttäneille Suomen kansalaisille.

Kurssi on fyysisesti ja henkisesti vaativa. Maastossa liikkumisen perustaidot ovat eduksi. Osallistujan pitää varautua kylmän sietämiseen. Majoittuminen tapahtuu ulkona tilapäisvälinein.

Tarkempi aikataulutus sekä varustus tullaan välittämään osallistuville.

Osallistuminen on peruttava viimeistään 14 vrk ennen kurssin alkua.
Muutoin joudutaan perimään 30 € osallistumismaksu

Dragsvik