Kouluttajien täydennyskoulutus

Kesto 2 vrk
Paikkakunta Turku
Ilmoittautumisaika 4.1.2023 14.01 - 26.1.2023 9.00

Kerrata n MPK:n kouluttajan ja kurssinjohtajan tehtävät ja toimenpiteet. Ohjattuina harjoitustöinä laatia suunnitelmat vuoden 2023 Pansion koulutuspaikan harjoitusten ja kurssien toteutusta ja kouluttajien käyttöä varten, sekä kartoittaa kurssien tukitarpeet.

Kurssin jälkeen kurssinjohtajilla on selkeä kuva käytössään olevista henkilöistä ja resursseista sekä kouluttajat ovat tietoisia tehtävistään ja niille asetetuista vaatimuksista.

Meripuolustuspiirin toimintaan sitoutuneille.

Kurssi toteutetaan pääosin sisätiloissa, majoitus on tuvissa ja ruokailut muonituskeskuksessa.

Ne, joilla ei ole omia M05-varusteita, perustetaan paikan päällä.

Tämä kurssi on tarkoitettu aiemmin mukana olleille, mutta ole yhteydessä koulutuspäällikköön, mikäli olet kiinnostunut liittymään toimeliaaseen joukkoomme Pansion maineikkaalla koulutuspaikalla!

Lauantaina 11.2.2022 kokoontuminen varuskunnan portilla klo 0900.

Päivän aikana kerrataan kouluttajan ja kurssinjohtajan tehtäviä sekä annetaan tehtävät harjoitustöiden valmistelua varten, suunnitellaan toimintaa, kerrataan PVMOODLEa, tutustutaan Surveypalin käyttöön, tehdään maastontiedustelu ja saunotaan.

Sunnuntaina 12.2.2022 suunnitellaan yksittäisiä kursseja, selvitetään kurssien tukitarpeita ja kartoitetaan kevät- ja syysharjoituksen kurssien yhteistoimintaa sekä esitellään valmiit harjoitustyöt.

Kurssi päättyy päivälliseen sunnuntaina noin klo 1500.

Kurssi on maksuton.

Ilmoittautumisen voi peruuttaa seitsemän (7) vuorokautta ennen kurssin alkua oman MPK-kortin kautta tai ilmoittamalla perumisesta piiriin, joka koulutuksen järjestää. Tämän jälkeen kurssille osallistumista ei voi peruuttaa ilman pätevää syytä, ja kurssimaksu on maksettava. Päteväksi syyksi perumiseen katsotaan esimerkiksi sairastuminen tai loukkaantuminen.

Maksuttomilla kursseilla peritään 30 euron maksu, mikäli kurssille hyväksytty osallistuja peruu osallistumisensa määräajan umpeuduttua ilman pätevää syytä tai jättää saapumatta kurssille.

Pansio
Laivastontie 2