Merenkulku: Kansimieskurssin Teoria 3

Kesto
Paikkakunta Helsinki
Ilmoittautumisaika 8.12.2022 20.13 - 15.3.2023 23.59

Kurssilainen pystyy toimimaan kurssikokonaisuuden jälkeen kansimiehenä linnakeveneellä. Teoriaosuudessa käsitellään reittivalmistelu ja reittitarkastelun toteuttaminen sekä Sotilasmerenkulun ohjesäännön mukainen ohjailutoiminta ja navigointi.

Linnakeveneiden toimijat ja kansimiehiksi haluaville. Lisäksi merenkulun kouluttajakoulutuksessa oleville reserviläisille.

Kansimieskurssin teoria ja koulutus, joka voidaan toteuttaa purjehduskauden ulkopuolella luokkaopetuksena. Teoria 3 -osuudessa harjoitellaan reittisuunnittelua ja käsitellään muita huomioon otettavia asioita.

Koulutus alkaa klo 17.30 ja loppuu viimeistään klo 21.00.

Kurssi on maksuton
Mikäli kurssille hyväksytty osallistuja jättää käyttämättä kurssipaikan ilmoittamatta siitä etukäteen, perittävä maksu on 30 euroa.
Ilmoittautumisen voi perua, jos kurssin alkamiseen on vähintään 7 vuorokautta. Peruutus onnistuu omalta MPK-kortilta, koulutuskalenteri.mpk.fi. Lähempänä kurssin alkua osallistumista ei voi perua ilman pätevää syytä (esim. sairastuminen, loukkaantuminen, työeste). Tällaisista esteistä tulee ilmoittaa sähköpostitse tai puhelimitse suoraan kurssin järjestävään piiriin.

Santahamina
00860 Helsinki