Virtuaalisen koulutusympäristön kouluttajakurssi 1

Kesto 2,5
Paikkakunta Suomenlinna
Ilmoittautumisaika 10.6.2023 14.24 - 27.8.2023 20.00

Kouluttajakoulutuslinjalla kouluttajat osaavat virtuaalisella koulutusympäristöllä (VKY) koulutuksen suunnittelun, toteutuksen ja palautteen annon.

Kurssi soveltuu sitoutuneille tuleville VKY-kouluttajille ja muille meripuolustuspiirin kouluttajille.

Ei esitietovaatimuksia.

Virtuaalikoulutusympäristön ohjelmistona toimii Virtual Battle Space 3 (VBS 3), joka on Bohemia Interactive Simulations:n kehittämä ARMA 3 -tietokonepelin ammattilaisversio.

Kurssi on osallistujalle maksuton.

Mikäli kurssille hyväksytty osallistuja jättää käyttämättä kurssipaikan ilmoittamatta siitä etukäteen, perittävä maksu on 30 euroa.
Ilmoittautumisen voi perua, jos kurssin alkamiseen on vähintään 7 vuorokautta. Peruutus onnistuu omalta MPK-kortilta, koulutuskalenteri.mpk.fi. Lähempänä kurssin alkua osallistumista ei voi perua ilman pätevää syytä (esim. sairastuminen, loukkaantuminen, työeste). Tällaisista esteistä tulee ilmoittaa sähköpostitse tai puhelimitse suoraan kurssin järjestävään piiriin.

Merisotakoulu
Pikku-Mustasaari