Kuntomarssi, helmikuu

Kesto 1,0
Paikkakunta Oulu
Ilmoittautumisaika 12.12.2022 11.38 - 31.1.2023 23.59

Kurssin tavoitteena on kehittää reserviläisten sekä vapaaehtoiseen maapuolustuskoulutukseen osallistuvien kurssilaisten marssitaitoja sekä toimintakyvyn ylläpitoa pitkien ja lyhytkestoisten marssien, vaellusten ja jotosten aikana. Lisäksi tavoitteena on kehittää johtajien johtamistaitoja ja joukon suorituskyvyn ylläpitoa marssien aikana sekä kurssilaisten kestävyyssuorituskykyä ja lihaskuntoa.

Tapahtuma soveltuu jokaiselle täysi-ikäiselle liikunnasta kiinnostuneille sekä vapaaehtoisesta maanpuolustuskoulutuksesta kiinnostuneille kansalaisille ja reserviläisille. Reppu painoineen oman kunnon mukaan. Pyritään pitämään etenemisnopeus noin 5 km/h.

N. 25-27 km jalkamarssi.

Varustus
- reppu
- n. 2 litraa vettä (huomioi jäätyminen pakkasella)
- säänmukaiset ulkovaatteet ja jalkineet.

MPK tekee tarvittavia muutoksia koulutusten aikatauluihin valtioneuvoston ja viranomaisten suositusten mukaisesti. Ajantasainen tieto tilanteesta löytyy MPK:n uutisista: www.mpk.fi/ajankohtaista. MPK:n piirit ilmoittavat osallistujille mahdollisista muutoksista sähköpostilla. Varmistathan, että sähköpostiosoite on oikein MPK-kortilla.

Alustava ohjelma:

La 11.2.2023
09.00 kokoontuminen Tuiran uimarannalla ja marssille lähtö.
11.30 lounas (omakustanteinen/vapaaehtoinen)
15.00 mennessä marssi päättyy

Kurssi on osallistujille maksuton.

Tuiran uimaranta, Oulu
Koskitie 58