Taistelu rakennetulla alueella - jatkokurssi 1

Kesto
Paikkakunta Porvoo
Ilmoittautumisaika 26.12.2022 19.48 - 12.1.2023 23.59

Kurssilaiset osaavat perusteet taisteluun rakennetulla alueella sekä partion ja ryhmän perustaistelumenetelmät rakennetulla alueella.

Kurssi on osa Taistelu Rakennetulla Alueella (TRA) -koulutusohjelmaa ja päivän aikana harjoitellaan valittuja moduleita.

Kouluttajat ja erikseen kutsutut reserviläiset.

HUOM! Kohdennettu erikseen kutsutuille maakuntajoukon reserviläisille sekä kouluttajille! EI AVOINNA KAIKILLE. Kurssilaisilla on oma taisteluvarustus sekä aiempi peruskoulutus taistelusta rakennetulla alueella.

MPK tekee tarvittavia muutoksia koulutusten aikatauluihin valtioneuvoston ja viranomaisten suositusten mukaisesti. Ajantasainen tieto tilanteesta löytyy MPK:n uutisista: www.mpk.fi/ajankohtaista. MPK:n piirit ilmoittavat osallistujille mahdollisista muutoksista sähköpostilla. Varmistathan, että sähköpostiosoite on oikein MPK-kortilla.

Kurssin tarkempi aikataulu ilmoitetaan myöhemmin. Kurssin johto lähettää tarkemman yhteenvedon koulutuksesta osallistujille.

Kurssi on maksuton

Strömbackan koulu, Porvoo
Lundinkatu 1-3
06100 Porvoo