SAS jatkokurssi

Kesto 1 päivä
Paikkakunta Maalahti
Ilmoittautumisaika 28.12.2022 2.36 - 5.3.2023 23.59

Kerrata sisäampumasimulaattorin (SAS) käyttö, suorittaa partion taisteluammuntoja sisäampumasimulaattorilla.

Kurssi soveltuu kaikille 18 vuotta täyttäneille, jotka haluavat kehittää omia taistelijan perustaitojaan.

SUOSITTELEMME SAS peruskurssin suorittamista ennen jatkokurssille osallistumista.

Varaudu todistamaan henkilöllisyytesi. Varmistathan, että sähköpostiosoite on oikein MPK-kortilla. MPK:n piirit viestivät osallistujille sähköpostilla mm. kurssille hyväksymisestä ja mahdollisista muutoksista.

Aamupäivä:
-Tulopuhuttelu ja kahvi
-SAS järjestelmän käytön kertaus
-Nousujohteiset partion TST-ammunnat SAS järjestelmällä (kuten PST-partion toiminta, pimeätaistelu ja haastavat case tilanteet).

Välipala (pientä suolaista purtavaa ja kahvi)

Iltapäivä:
-Partion TST-ammunnat SAS järjestelmällä jatkuvat
-Loppupalaute ja kahvi

Hinta sisältää vakuutuksen, koulutuksen ja koulutusmateriaalin sekä ohjelman mukaiset välipalan ja kahvitukset.

Mikäli kurssille hyväksytty osallistuja jättää käyttämättä kurssipaikan ilmoittamatta siitä etukäteen, peritään kurssimaksu kokonaisuudessaan.

Ilmoittautumisen voi perua, jos kurssin alkamiseen on vähintään 7 vuorokautta. Peruutus onnistuu omalta MPK-kortilta, koulutuskalenteri.mpk.fi. Lähempänä kurssin alkua osallistumista ei voi perua ilman pätevää syytä (esim. sairastuminen, loukkaantuminen, työeste). Tällaisista esteistä tulee ilmoittaa sähköpostitse tai puhelimitse suoraan piiritoimistoon.

Maalahden harjoitusalue
Mobergintie 317