Reserviläisten kuntotestaukset

Kesto 0,5 vrk
Paikkakunta Pori
Ilmoittautumisaika 4.1.2023 6.00 - 25.3.2023 21.00

Kurssin tarkoituksena on testata osallistuvien reserviläisten kunto lihaskunto- ja Cooper-testillä (yli 45-vuotiaat suorittavat UKK-kävelytestin). Kurssin jälkeen osallistuja tuntee varomääräykset ja on kyennyt toteuttamaan kuntotestit määräysten mukaan turvallisesti ja tietää oman kuntotasonsa.

Kurssi sopii kaikille, jotka hauavat testauttaa fyysisen kuntonsa. Ikäraja on 18-vuotta.

Varustus liikunnalliseen testaukseen sopiva. Kuntotestauksen lähtökohtana on, että testeihin osallistuvat vain terveet ja lääkärin luvan saaneet reserviläiset.

Kurssilla suoritetaan lihaskunto- ja kestävyystestit. Johdetun alkulämmittelyn jälkeen suoritetaan ensin lihaskuntotestit ja tauon jälkeen kestävyyskuntotestit (Cooper -/UKK-testi).

Kurssi on osallistujalle maksuton.
Mikäli kurssille hyväksytty osallistuja jättää käyttämättä kurssipaikan ilmoittamatta siitä etukäteen, perittävä maksu on 30 euroa.
Ilmoittautumisen voi perua, jos kurssin alkamiseen on vähintään 7 vuorokautta. Peruutus onnistuu omalta MPK-kortilta, koulutuskalenteri.mpk.fi. Lähempänä kurssin alkua osallistumista ei voi perua ilman pätevää syytä (esim. sairastuminen, loukkaantuminen, työeste). Tällaisista esteistä tulee ilmoittaa sähköpostitse lounais-suomi@mpk.fi.

Porin Karhuhalli
Urheilutie 9