MPK ja Säres Center toimija- ja kouluttajakoulutus

Kesto 3 vrk
Paikkakunta Sääksmäki
Ilmoittautumisaika 9.1.2023 13.17 - 5.3.2023 23.00

Kurssin jälkeen kurssilaiset ymmärtävät ja muistavat airsoft aseiden turvallisen käytön ja huollon sekä SÄRES harjoitusalueen johtosäännön.
Tuntevat alueen, rakennukset ja toimintaympäristön sekä yhteistyökumppanit.
Ymmärtävät alueen vaatimukset/rajoitteet ja miten kurssit saadaan järjestettyä.

MPK:n kurssien kurssinjohtajat, kouluttajat ja vääpelit.
Airsoft aseilla järjestettävien kurssien kurssinjohtajat ja kouluttajat.

Varaa mukaasi varusteet, missä voit olla sisätiloissa ja myös ulkona järjestettävässä koulutuksessa.
Kurssia ei erikseen varusteta.
Suositaan majoitusta kotona, mutta tarvittaeassa majoitus järjestyy myös Säreksen alueella.

Kurssi sisältää alueeseen tutustumisen, johtosääntöön ja muihin ohjeisiin perehtymisen. Tapahtumien järjestämiseen vaadittavat tiedot ja koulutuksen.
Airsoft aseiden käytön ja huollon koulutuksen.
Tarkempi ohjelma toimietaan osallistujille myöhemmin.

Kurssi on maksuton.
Mikäli kurssille hyväksytty osallistuja jättää käyttämättä kurssipaikan ilmoittamatta siitä etukäteen, perittävä maksu on 30 euroa.
Ilmoittautumisen voi perua, jos kurssin alkamiseen on vähintään 7 vuorokautta. Peruutus onnistuu omalta MPK-kortilta, koulutuskalenteri.mpk.fi. Lähempänä kurssin alkua osallistumista ei voi perua ilman pätevää syytä (esim. sairastuminen, loukkaantuminen, työeste). Tällaisista esteistä tulee ilmoittaa sähköpostitse tai puhelimitse suoraan kurssin järjestävään piiriin.

Säres Center
Huittulantie 327