Hiihtomarssi 30 km, Hollola, Hälvälä

Ajankohta 28.1.2023
Paikkakunta Hollola
Ilmoittautumisaika 10.1.2023 13.40 - 28.1.2023 8.45

Kurssin tavoitteena on pitkäkestoisen kestävyyden ja hiihtotaidon kehittäminen/ylläpito suorittamalla 30 km:n hiihtomarssi.

Kurssi soveltuu kaikille perusterveille reserviläisille sekä muille hiihdosta kiinnostuneille yli 18 vuotiaille.

Osallistujat kuittaavat sukset, sauvat ja siteet ellei itseltä löydy vastaavia eräsuksia ym.
Muu varustus (ei jaettava) maakuntajoukkojen osalta: M05, saappaat tai vastaavat siteisiin sopivat jalkineet, reppu nettopainoltaan 10 kg, lämmintä juotavaa, varavaatetusta, pientä naposteltavaa.

Muut reserviläiset: vapaa varustus

Aukioloaikojen mahdollistaessa voi myös ostaa juotavaa tai syötävää matkan varrelta Tiiristuvalta ja Tapanilan hiihtomajalta.

Kurssilaislle ei lähetetä erillistä vahvistusta sähköpostitse kurssille hyväksymisestä.

Ilmoittautuminen on lauantaina 28.1 klo 8:45 Hälvälän tauluvaraston kentällä.
Opastus järjestetty Tiilikankaantie 33 kohdalta Hälvälän Tauluvarastolle.

Matka on noin 30 km ja noudattaa pääpiirteittäin Finlandian 32 km reittiä. Lähtö- ja paluupaikka on Hälvälä.

Kurssi on maksuton. Kurssia tukee Lahden seudun Väestönsuojelusäätiö.
Kurssimaksu sisältää koulutuksen, koulutusmateriaalin ja vakuutuksen.

Ilmoittautumisen voi peruuttaa 7 vuorokautta ennen kurssin alkua oman MPK-kortin kautta tai ilmoittamalla perumisesta koulutuksen järjestäjälle sähköpostilla tai tekstiviestillä.
Tämän jälkeen kurssille osallistumista ei voi peruuttaa ilman pätevää syytä, ja
peruutusmaksu € 30,00 on maksettava.
Päteväksi syyksi perumiseen katsotaan esimerkiksi sairastuminen tai loukkaantuminen.

Hälvälän harjoitusalue
Ampumaradantie