Sovellettu reserviläisammunta SRA-teoriakurssi

Ajankohta 1.4.2023
Paikkakunta Iisalmi
Ilmoittautumisaika 13.2.2023 12.00 - 15.2.2023 10.05

Kurssilaiset suorittavat virallisen SRA (sovellettu reserviläisammunnan) teoriakurssin. Kurssi on Reserviläisurheiluliiton (RESUL) virallisen ohjelman mukainen SRA-ampujan teoriakurssi, joka järjestetään Maanpuolustuskoulutusyhdistyksen (MPK) kurssina. Kurssi antaa teoreettiset valmiudet aloittaa käytännön harjoittelu, joka mahdollistaa osallistumisen SRA-käytännön kokeeseen.
Kurssin hyväksytysti suorittaneille SRA-ampumakokeita järjestää Pohjois-Savon Reservipiirit. Teoriapäivän lopuksi on info ampumakoepäivistä.

Ammuntaa aktiivisesti harrastavat reserviläiset, jotka haluavat kehittää taitojaan ja suorittaa virallisen SRA peruskurssin. Kurssille osallistuminen vaatii aiempaa kokemusta pistooliammunnasta. Ikäraja kurssille on 18 vuotta.
Kurssille voi osallistua vain Reserviläisurheiluliitto ry:n (RESUL) jäsenliiton tai RESUL:in hyväksymän yhteistyötahon jäsen.
Savo-Karjalan Maanpuolustuspiirin piiripäällikkö tekee lopullisen päätöksen kurssilaisen hyväksymisestä kurssille.

Kurssi sisältää teoriaopetuksen ja teoriakokeen.
Kurssilaisen tulee varata mukaan kyniä ja muistiinpanovälineet, sekä viimeisin voimassa oleva SRA-sääntökirja tulosteena (lataa osoitteesta https://resul.fi/sra/ )

KURSSIN ALUSTAVA AIKATAULU
Lauantai 1.4.
klo 9.00 mennessä Ilmoittautuminen
Klo 9.00 - 16.45 Teoriakoulutus + teoriakoe
- lounas klo 12.00-12.30

16.45 ohjeet jatkotoiminnasta, koulutuksen päätös klo 17 mennessä

Ilmoittautumisen voi peruuttaa seitsemän (7) vuorokautta ennen kurssin alkua oman MPK-kortin kautta tai ilmoittamalla perumisesta piiriin, joka koulutuksen järjestää. Tämän jälkeen kurssille osallistumista ei voi peruuttaa ilman pätevää syytä, ja 30 €:n kurssimaksu on maksettava. Päteväksi syyksi perumiseen katsotaan esimerkiksi sairastuminen tai loukkaantuminen.
Epäselvyyksissä ota yhteyttä kurssia hallinnoivaan henkilöön.

Iisalmi
Päiviönkatu 9