Jäistä pelastautumiskurssi

Ajankohta 28.1.2023
Paikkakunta Upinniemi
Ilmoittautumisaika 16.1.2023 14.24 - 24.1.2023 17.00

Kurssin jälkeen osallistujat osaavat pelastautua ilman apua jäistä ja ymmärtävät hypotermian vaikutukset. Tule mukaan perehtymään ja harjaantumaan hyödylliseen perustataitoon.

Kaikille 18 vuotta täyttäneille uimataitoisille.

Kouluttajina toimivat Rannikkojääkärikillan ja Rannikkojääkäripataljoonan Perinneyhdistyksen kokeneet kouluttajat.
MPK tekee tarvittavia muutoksia koulutusten aikatauluihin valtioneuvoston ja viranomaisten suositusten mukaisesti. Ajantasainen tieto tilanteesta löytyy MPK:n uutisista: www.mpk.fi/ajankohtaista. MPK:n piirit ilmoittavat osallistujille mahdollisista muutoksista sähköpostilla. Varmistathan, että sähköpostiosoite on oikein MPK-kortilla.

Kurssi sisältää pelastautumisen ja turvallisen jäillä liikkumisen teoriaa ja jäistä pelastautumisen harjoittelun.
Teoria turvallisuudessa käsitellään perusteita jäistä pelastautumisesta ja hypotermiasta. Näiden jälkeen käytännön harjoittelu jäistä pelastautumisesta, joko pelastautumispuku päällä tai ilman. Kurssi sisältää lounaan.

Upinniemi
Upinniementie 1160